alvapluslinnea.blogg.se

länk

Kategori: Allmänt

hejsan, jag tänkte först länka att http://eevelina.devote.se/ har startat ungefär en tävling, till att bli veckans blogg. först skulle man kommentera det inlägget hon skrev i ( om man vill vara med ) sen skulle man länka henne på sin egen blogg, så hoppas många anmäler sig :) & att jag och linnea vinner! hihi lite små busig är jag idag :)

aja, idag var det ju skola som vanligt, gick faktiskt jätte bra även fast vi slutade tjugo över tre idag, ganska långa dagar ibland, men det får man leva med. & imorgon har vi sovmorgon eftersom våran so-lärare ( claes ) inte kan komma på morgonen eller var det nu var, så får vi skippa den lektionen och få börja fem över nio imorgon istället för tio i åtta, haha vad bra att vi har so-lektion på morgonen imorgon, annars hade vi ju inte fått sova lite längre.. sen jag kom hem har jag gjort klart engelska läxan som är tills på torsdag, sen efter det så började jag med kemi-läxan, behövde inte alls sitta så länge eftersom det var ganska lätt, tur det :) och ikväll ska jag träffa linnea & göra våran "specialare" när det är mörkt ute ;) haha, vi gömmer oss för folk som går förbi, knäppa jag vet! sen när jag kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad med tändna ljus och bara mysa. sen ska jag ringa min älskade kusin som jag inte har hört ett ljud från sen i fredags, jag har lite saker att berätta! hon är riktigt saknad :( oja, jag längtar tills på fredag, då är det hallsbergsmarken med tjejorna, sen på kvällen ska jag sova hos bästavän, det kommer bli bäst. nu måste jag rusa in på toaletten, är så sjukt kissinödig! jag hör av mig snart, pussen / alva ♥

Kommentarer

  • moa säger:

    VETU Hur Saknad Du Är Eller?



    loveu hjärtat



    puuuss (L)

    2010-10-06 | 21:49:06
    Bloggadress: http://mmoaa.devote.se
  • moa säger:

    VETU hur saknad du är eller?



    loveu hjärtat



    puusss (L)



    2010-10-06 | 21:51:20
    Bloggadress: http://mmoaa.devote.se
  • moa säger:

    OOOoops!, trodde inte att kommentaren kom fram första gången så skickade igen hihi :D <3

    2010-10-06 | 21:52:54
    Bloggadress: http://mmoaa.devote.se

Kommentera inlägget här: