alvapluslinnea.blogg.se

mmmmh

Kategori: Allmänt

jag hann aldrig blogga innan vi åkte till örebro, för vi åkte iväg tidigare än bestämt. jag fick med mig hem en liten väska, en mascara och en kedja. orkar inte förklara vad jag ska ha kedjan till! jag och alva hade hittat massa kläder vi tänkte köpa, ah men då tänkte vi att vi tar en fika och fortsätter shoppa sen, men då när vi går in på gina tricot säger de att dom stänger nu och såklart stängde också alla andra butiker då! åh. haha och så gick vi till fel rulltrappa 3 gånger, ahaha smarta (a) nu sitter jag i brors rum och äter en jättegod baguette som jag köpte förut med alva. jag tog i skinka, ost och gurka, o den blev jättegod mmmh!

det kommer nog upp bilder från dagen antingen ikväll eller imorgon, nu ska jag iaf kolla tv. pusshej! /linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: