alvapluslinnea.blogg.se

music

Kategori: Allmänt

vet ni vad jag kom på precis, alldeles nyss? att jag bara ska kolla på film idag. för idag är det en sån här "film dag" det blåser ganska mycket ute & det är jätte molnigt. jag älskar sånt här väder, då känner jag verkligen att det är filmdags! och en sak till jag vill berätta som jag egentligen skulle ha gjort igår, men glömde bort.. jag vill bara säga att jag ska försöka blogga ungefär 2 eller 3 gånger varje dag. igår hann jag med tre, som jag gjort idag med för den delen, haha! men alltså, det är inte säkert om jag kommer hinna med 2 eller 3. ibland kanske det bara blir ett & ibland inget alls, det beror på om jag vill, hinner & orkar. för den här bloggen har vi ju bara för skojs skull :) nu ska jag gå upp på vinden och kolla, hihi. sen blir det film som ni redan vet :) / alva






muuuusik ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: