alvapluslinnea.blogg.se

örebro

Kategori: Allmänt

hejsan, igår var ju jag & bästavän som sagt i örebro, några saker fick jag med mig iallafall :) & när jag vi kom hem åkte hon till sig & jag till mig, vi åt och sen träffades vi igen. vi cyklade ganska mycket, satt och pratade för det mesta på slutet, aja vi hade iallafall jätte mysigt! sen åkte hon till sig och jag till mig, när jag kom hem var klockan nio så då satt jag mig vid tv:n det första jag gjorde :) och klockan halv tio kollade jag på en film, - shall we dance? jag såg bara till kvart över elva, för jag hade så himla ont i huvudet att jag var tvungen att gå och sova, gud vad skönt det var att vakna upp imorse och att den hade gått bort, jag har inte haft sådär ont i huvudet på jätte länge. & jag som ville se filmen, hehe åå! aja, idag ska jag bara slappa och kolla på tv. men sen vi sex ikväll kommer linnea till mig, eftersom det är fotbollsträning, jag är sjukt taggad! nu ska jag lägga mig i sängen och sova lite, jag är jätte trött. jag bloggar mer i eftermiddag, kanske? ha det bra! / alva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: