alvapluslinnea.blogg.se

snö

Kategori: Kläder/Outfits

hej :) kom hem från skolan för en stund sedan & nu ska jag snart hoppa in i duschen. hade kort dag idag, skönt! engelska prov hade jag också, det gick väldigt bra faktist. när jag vaknade imorse var det helt vitt ute på gräsmattan & såklart hade det snöat under natten! för tidigt! tur att det kommer smälta bort iallafall :) klockan 4 får vi gäster, och sedan klockan 6 ska jag på fotbollsavslutning, trevligt! nej, nu måste jag duscha för jag & pappa ska hinna göra en äppelkaka innan vi får gäster! puss. /linnea





eftersom vi inte har lagt upp något inlägg under kategorin "kläder" tyckte jag att det var dags nu. bara 3 tröjor som jag tyckte såg fina & mysiga ut nu när det börjar bli kallt & tråkigt ute! fast den blommiga ska inte vara knäppt, utan alla knappar uppe till typ ett svart linne :) hihi

Kommentarer

  • jessica säger:

    naw :D

    hur mår du?<3

    2010-10-22 | 14:37:39
    Bloggadress: http://eenjessica.blogg.se/
  • jessica säger:

    det är.. okej.

    och vi snackar väl, vet inte riktigt hur de ligger till mellan han o mig längre :(<3

    2010-10-22 | 15:18:34
    Bloggadress: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: