alvapluslinnea.blogg.se

somebody to love

Kategori: Allmänt

tjena, idag skulle jag egentligen in till örebro igen med mamma för jag skulle köpa en kofta + att vi skulle ta en fika där inne, mysigt. men vi gjorde inte det och varför vet jag inte? men vi ska åka in på onsdag eller torsdag istället efter skolan, då ska vi väl bara gå & strosa och mysa. på dom senaste timmarna har jag träffat linnea, ätit mat, kollat på tv & duschat! mamma hade tändt ljus inne i badrummet så jag var nära att ta en varmt bad innan jag skulle kolla på ensam mamma söker, men jag orkade inte så det blev bara en dusch, jätte skönt iallafall. jag har precis gjort flätor i håret eftersom jag ska ha lockigt imorgon i skolan :) jag tänkte prova med att göra lockar med plattången men jag kommer säkert misslyckas så jag chansar inte, haha! och imorgon har vi sovmorgon, tumme upp på det (a) snart ska jag gå och lägga mig, fast jag tror att jag ska lyssna på musik i sängen innan jag tynger ögonlocken, aja men hare bra allesammans ♥ ajuste, jag vet inte om jag skriver något inlägg imorgon, det kanske blir något på kvällen då, för jag ska plugga engelska & kemi-symboler typ hela dagen. men om vi inte hörs imorgon så hörs vi på tisdag iallafall, sov gott alla söta! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: