alvapluslinnea.blogg.se

Söndagsmys

Kategori: Allmänt

God förmiddag mina solstrålar!

Idag är det söndag & vilket innebär att ta en låång städ dag, med mycket fix och allt sådant. jag måste verkligen städa hela mitt rum.. plocka undan grejer,damma och tillochmed dammsuga! och ikväll ska jag duscha och göra hårinpackning i håret som jag gör varenda söndag, så himla skönt! och jag känner för att kolla på film idag och det ska jag göra också, jag ska kolla på grease 2 i våran nya soffa i vardagsrummet :) jag ska bara helt enkelt bara vara inne idag & bara mysa! nu får man ju passa på innan alla jobbiga läxor kommer på dagarna i veckan & då har man ingen tid med att slappa vill jag lova! men egentligen skulle jag till stan/marieberg med mamma idag, men vi ska in dit i veckan istället för idag vill vi bara vara hemma. men nu börjar jag bli lite småhungrig så jag ska väl börja dra mig mot köket & äta lunch, jag känner att det behövs redan nu (?) aja, jag bloggar mer ikväll eller senare på eftermiddagen, ha en mysig söndag allihopa, för det ska jag ha. Ciao! / alva ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: