alvapluslinnea.blogg.se

sunday

Kategori: Allmänt

hej allihopa!
förlåt för dålig uppdatering igår men jag & bästavän hade så kul att vi glömde helt bort datorn! sen på kvällen när jag kom hem hade jag ingen lust alls att blogga, så ja, lev med det ;)

just nu sitter jag i min säng och ska snart packa till fotbollsträningen. förut idag var jag hos olivia, jag kom dit vid halv 12 men åkte hem redan halv 2 för hon skulle på match! när jag satt jag mig vid TV:n en stund, sen åt jag & så har jag suttit här. föressten så var farmor här förut idag & hon tog med sig min halsduk hem för det är hål i den som hon skulle försöka laga, men jag får tillbaka den i veckan.

nu måste jag ta lite luft för jag har huvudvärk, & sen packa som sagt. träningen slutar kvart i 8 så jag kanske inte orkar blogga innan jag ska sova, men det får vi se! hoppas ni har haft en bra helg iallafall, pusspuss! /linnea


bild från i somras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: