alvapluslinnea.blogg.se

when you say nothing at all

Kategori: Allmänt

hejsan bloggen! som ni säkert vet så var jag och linnea i örebro och shoppade igår, jag fick med mig ett par nya tights ( som jag böt, eftersom det hade blivit ett jätte stort i dom förra :o ) sen skulle jag köpa en kofta på cubus men dom stängde då så mamma köper med en imorgon till mig eftersom jag inte hann gör det igår.. men jag fick iallafall med mig tights & hårsnoddar, och när jag kom hem hade mamma köpt en randig trekvarts puffärmad tröja till mig i stan, fast hon sa inget på hela tiden, för det skulle bli en överraskning när vi kom hem, jag älskar dig ♥  även fast det blev ont om tid, för vi hann knappt shoppa någonting så fick jag med mig lite nytt ändå :) aja, nu ska jag dra. hejdå pussen! / alva


30 dagar kvar, längtar! det kommer bli bäst, bara du & jag en hel dag tillsammans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: