alvapluslinnea.blogg.se

where is the love?

Kategori: Känslor/Åsikter

hej igen, just nu sitter jag här och äter en clementin & dricker vatten, nyttigt och gott! jag har bestämt mig nu, jag ska verkligen sluta med att köpa godis på vardagar. jag ska bara göra det på helger, för jag blir trött av det & ibland kan jag tillochmed bli tjurig. så nu ska jag inte äta något godis på vardagar, och om jag blir typ "godis sugen" så kommer jag ta någon god frukt istället, som tillexempel vindruvor. det älskar jag! Och sen vill jag springa en gång i veckan också, så jag inte bara sitter inne, för jag blir mycket gladare och jag orkar mer om jag rör på mig & får frisk luft. Ja, jag tränar ju fotboll, men det är bara på söndagar.. en gång i veckan, och det är för lite för mig. Jag är van med 2 eller 3 gånger i veckan. hehe, jag visste inte vart jag skulle skriva vad jag hade för känslor och åsikter just nu, så det fick bli här. Det här är min lilla dagbok ;) hihi! nu ska jag fortsätta lyssna på musik innan vi åker in till örebro, och jag kommer inte skriva mer ikväll, det kommer jag inte hinna. Men vi hörs imorgon, jag lovar att blogga då. När jag kommer hem eller på kvällen, vi får se! Ha det bra. Många kramar / Alva

It must have been love ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: