alvapluslinnea.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

det som är tråkigt med bloggen är att man aldrig kommer på nån rubrik, jag blir galen..

tjena, idag har jag varit i skolan, vi slutade klockan två då gick jag & linnea och mötte evelina vid basketkorgarna eftersom vi skulle vara idag :) idag så har vi mest cyklat extremt mycket. Nästan hela dagen haha vi är knäppa! jag har inte så mycket mer att säga om dagen, bara att vi hade roligt som vanligt. imorgon så har jag match mot AIK F-97, samlingen är kvart i tolv på förmiddagen & matchstart klockan ett, hoppas vi vinner. det behöver vi verkligen eftersom vi ligger sist i serien.. ( mungipan ner ) men vi gör vårat bästa, som vi alltid gör. nu ska jag kolla på tv med mamma & hugo, det är ju filmen pirates of the caribbean nu, på 4:an. och det kan man ju inte missa! så det är nog bäst jag kilar iväg nu, ha det bra! ♥ jag bloggar imorgon puss. / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: