alvapluslinnea.blogg.se

börja bara vissla

Kategori: Allmänt

hejsan, jag vet.. jätte dålig uppdatering! men jag har inte haft tid eller orkat. men idag hinner jag för idag ska jag bara vara hemma & kolla på tv, det är camp rock 2 klockan tre tror jag? men jag vet typ inte vad det är för något eftersom jag har aldrig kollat på ettan eller så, men jag chansar, det finns ju inget annat att kolla på.. igår kväll bowlade vi med fotbollslaget och efteråt åt vi pizza tillsammans, mysigt! aja, sen kom jag hem vid nio, tvättade bort sminket, satte på mig pyjamas & gick till tvn med mamma & fastnade vid the X-effekt. sen vid elva gick jag till sängen och bäddade ner mig, men jag lyssnade på musik & höll på med bilder och sådant ett tag så jag kanske låg där i en halvtimma - 45 minuter? sen somnade jag och sov till bara kvart över nio imorse, jag kände att jag behövde sova mera men eftersom jag var ganska pigg så gick jag upp till tvn det första jag gjorde, haha nörd (a) och idag ska jag kolla på camp rock som jag skrev förut, kolla på idol som är typ fyra gånger idag :D fast repris tror jag, men jag har missat jätte mycket.. så ja. nu ska jag gå och fika, hehe. sen kolla på tv som vanligt, haha jag skulle aldrig kunna leva utan min tv, i love. jag bloggar mer ikväll, kanske vid tio eller så eftersom vi är lediga imorgon, guld. vi hörs senare iallafall ♥ / alva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: