alvapluslinnea.blogg.se

fotbollsträning

Kategori: Allmänt

hallå i stugan
idag har dagen spenderats i skolan men efter skolan så var jag med bästavän ett tag, vi pratade för det mesta men hade ändå sjukt kul. senare ikväll är det fotbollsträning, skönt men ändå lite små jobbigt eftersom jag har blivit så lat :$ ändring på det, just nu sitter jag här vid datorn i vardagsrummet med öppen "altansdörr" och känner lukten av höst, härligt! snart ska jag gå och stänga den eftersom det är kallt :( och jag fryser, fast det är nog inte så konstigt.. jag sitter i faktiskt bara linne & trosor hihi! imorgon ska jag som sagt vara med linnea och evelina, sen på lördagen har vi match, men efter det så ska jag vara med bästavän eftersom vi har inte varit själva på länge :( eller jo idag, men det var bara 1 timme.. och jag tror inte att jag hinner blogga ikväll, för träningen slutar halv nio och när jag kommer hem så ska jag duscha, kolla på tv & dricka te med mamma osv. nyss åt jag mat, man ska äta 1 och en halv timma innan träning, annars får man håll och det är inte så kul när man ska springa. jag har inget mer att säga så det är nog dags att gå, men jag skriver säkert imorgon. puss! / alva

bästis, du är bäst hjärtat






halloween, talangen & gröna lund. dom bilderna värmer mest ♥

Kommentarer

  • linnea säger:

    bilderna väcker så mycket känslor! de där minnena är helt oförglömliga, helt och hållet alltså.



    ingenting kan få oss isär, du är min allra bästavän och så ska det vara för alltid. jag älskar dig av hela mitt hjärta gumman! ♥

    2010-09-09 | 22:04:21
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: