alvapluslinnea.blogg.se

good bye

Kategori: Allmänt

att du bara kan låtsas som ingenting? nu har du gått över gränsen två hela jävla gånger, men ändå bara låtsas som att du inte har gjort ett skit, jag blir så himla trött på det här, så nu kommer jag verkligen sätta stopp för det! och då menar jag verkligen stopp. vi har ingenting med varann att göra längre, du sköter ditt & jag mitt.
____________________________________________________________________________________________

nu ska jag ut och springa med mamma, jag har inte varit ute på hela dagen, jag behöver luft och inget annat, jag bloggar kanske ikväll, det beror på om jag orkar och hinner. för tvn kommer vara ivägen väldigt mycket ikväll, men smsa mig (a) 076-3158746. nu väntar springskorna & ekoparken på mig, ciao! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: