alvapluslinnea.blogg.se

i miss you

Kategori: Allmänt

linnea, du vet vem jag menar, & jag tror du håller med.. ↓

jag saknar våra tider.. när du,jag&linnea var hemma hos dig & hon och jag åt upp alla dina godiskolor på ditt rum när du skulle hämta saft, alla dagar vi kollade på film, skrattade, när vi var efter skolan den där vinter dagen då du snöpulade linnea, haha vilka minnen vi har om man tänker efter, jag trodde inte det skulle vara såhär svårt som det har blivit på sistone, nu börjar jag verkligen inse att vi hade många grejer som inte bara går att glömma, sånna man inte bara kan lägga bakom sig och tycka att livet är perfekt. utan, jag trivdes väldigt bra med dig. du var en del av mitt liv då, när ädäm och nicklas var med oss, när vi busplingade på dörrar och sprang iväg och jag ramlade hela tiden på gatan eftersom det var så halt ute, när jag ramlade i snön & ni bara sprang förbi mig, för ni såg inte mig för att det var så mycket snö. och dom där kramarna jag fick av dig, dom värmde så himla mycket att man blev alldeles varm, och dom där pussarna.. dom kommer jag aldrig glömma! alla dagar vi umgicks var bara så himla roliga, jag fick alltid med mig hem ett léende på läpparna, det sitter kvar ännu. även fast jag inte visar det, jag tror nog inte att du läser det här, men jag ville bara skriva.

/ kram alva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: