alvapluslinnea.blogg.se

jag blir så jävla irriterad

Kategori: Allmänt

åååh, rubriken säger ju allt! just nu är jag skit sur på allt och alla, förutom min kisse katt & mamma. nu ska jag käka mammas kyckling-gryta, mums! och sen plugga engelska tills imorn, men kan det mesta. och sen tyskan tills på fredag - 6 glosor.. hehe. plus att räkna till tio på tyska men det kan jag redan (a) imorgon vet jag inte vad som händer, det är torsdag och inget speciellt händer, bara skola & slappa efter det. sen på fredag ska jag vara med linnea och evelina, sen på lördagen så är det match, hemma. och efter det vara med linnea om jag kan, hoppas. sen på söndag ska jag bara mysa inne och slappa eftersom det är skola på måndag. måste vila ut mig tills dess! ska äta min favoriträtt nu, jag bloggar mer ikväll. Ha det bra så länge! Caio / Alva


jag har världens bästa familj,vänner & bästavän.
och världens bästa husdjur ♥
MIN mamma är bäst, jag älskar dig

varför är jag sur då? :| äsch, jag vet inte..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: