alvapluslinnea.blogg.se

orka rubrik

Kategori: Allmänt

tjena, det blir ett snabbt inlägg nu, för snart ska jag,hugo & mamma ätar majskolvar som jag och mamma plockade ute i hjortsberga igår, snacka om gott! man fick handplocka själva, det var som en stor djungel man gick in i & sen bara hängde det majskolvar överallt haha guld! sen efter det åkte jag och mamma in till kumla och fikade på sveas, mysigt! sen när jag kom hem så fick jag en ny halsduk tills vintern & ett par nya vantar, jag slänger in bilder på dom någon gång, för nu har jag inte tid! och bilder kommer också när vi plockade majskolvar, ni ska bara se hur coolt det var! haha, nu ska jag äta puss vi hörs. / alva ♥

Kommentarer

  • C A Y D E N S säger:

    SVAR: Haha oj tänkte inte på det när jag skrev.. Sorry. :D Hihi majskolvar är skitgott! :)



    har ni haft en fin tisdag? :)



    kram!

    2010-09-21 | 21:54:02
    Bloggadress: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: