alvapluslinnea.blogg.se

söt

Kategori: Allmänt

hej bloggen. jag vet att min uppdatering suger! :( förlåt..

iallafall, det som har hänt under de dagar jag inte har bloggat är nog bara småsaker i skolan, varit på korsberget med alva & eve (fast det kanske jag har skrivit om), jag har varit på marieberg där jag köpte en rosa "tigertröja", ett vitt linne som jag ska byta för det är ett stort hål på sidan, en vit-blå randig trekvart tröja och en svart halsduk. annars har jag bara gjort läxor och hittat på saker med kompisar på fritiden.

eller jo en sak har hänt, när jag var med alva & vilma en dag förra veckan hade vi lite roligt med en badboll ute på vilmas tomt, och på ett konstigt sätt råkade jag och alva knocka i varandras huven så att jag fick en stoooor bula ovanför ögonbrynet, aaaj säger jag bara! men hon fick ingen bula alls, bara jag haha? :o

imorgon ska jag åka till marieberg och byta linnet, och sen ska jag o min familj baka äppelpaj med våra egna äppeln. -som faktist är jäääätte goda i år! och så ska jag försöka lägga upp lite nya bilder här på bloggen, så länge får ni nöja er med en gammal, pussnatti<3 /linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: