alvapluslinnea.blogg.se

you're beautiful, it's true.

Kategori: Allmänt

tjena, jag vet jätte dålig uppdatering utav mig! men jag har inte hunnit, tyvärr.. aja, iallafall just nu sitter jag och äter äppelpaj med marsánsås som mamma har bakat nyss, mums! aja iallafall, idag var det ju skola som vanligt, det hände inget speciellt tror jag? & efter det åkte jag hem, packade upp & laddade mobilen! haha. sen dess har jag kollat lite på tyskan tills imorgon & suttit här, varit inne på facebook, lyssnat på musik eller ja som jag gör nu också :) senare ikväll ska jag väl bara plugga? & träffa linnea lite. men eftersom jag inte har skrivit på länge så kan jag ju berätta lite grann vad jag har gjort, jag kan börja med förra söndagen, haha! aja, då åkte jag och mamma in till kumla, där inne hittade jag en halsduk & ett par vantar. och i måndags var vi ju lediga så då var jag bara hemma, egentligen skulle jag & mamma åka in & kolla lite i örebro men vi orkade inte haha, så vi ska åka in nu på lördag istället & då ska linnea följa med också, fast vi ska ju gå själva såklart hihi. & i tisdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, jag pluggade mest.. fick en ny deo & en tigertröja av mamma och igår var jag bara hemma & slappade. skönt! och idag ska jag plugga,kanske träffa linnea, duscha & kolla på tv. och imorgon ska jag vara med linnea och evelina, sen på lördag ska jag & linnea & mamma dra in till stan och ta en shoppingdag i örebro, mysigt! men nu ska jag börja plugga tyska annars blir mamma arg :( så hejdå & ha det bra sötisar, ♥ / alva!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: