alvapluslinnea.blogg.se

vanilla twiligt

Kategori: Allmänt

tja blöggen. just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, ska snart träna lite på tyska läxan och den sova. förut idag var jag som sagt på marieberg med pappa & brorsan, jag bytte bara mitt linne, hade ingen ork till att kolla på annat.. men det hade brorsan iallafall! när vi kom hem började jag & pappa baka äppelpajen, jag gjorde smeten & han skalade & skivade äpplena. efter det drog jag ut med alva en liten stund, sen hem & duscha. efter det åt jag & familjen äppelpajen, mums, jag hade gjort den bra haha! ;) sen dess har jag mest suttit här, men nu ska jag dra mig härifrån. imorgon har jag sovmorgon, halva klassen börjar inte förns 10 över 10, och sen slutar vi 2 - chill skoldag alltså! här får ni iallafall lite nya bilder, njut! pussar♥ /linnea

btw, skolfotona kom idag, jag blev jätteful på gruppfotot, åååååååh!!





klippningen ↑







bowling o pizza med laget

skolfoto-.- ↓



hihi igår med alva

nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: