alvapluslinnea.blogg.se

yeee

Kategori: Allmänt

hejsan! äntligen är det fredag & jag är super glad, jag har en hel helg framför mig. idag var jag med dom bästa, linnea&evelina, vi hade så sjukt roligt! bästa dagen på länge <3 och imorgon ska vi spela fotbollsmatch mot skyllberg, sen efter det så skulle jag kanske vara med linnea, vi får se hur det blir! och på söndag vet jag inte direkt sådär vad jag ska göra, men jag tror det blir att ta det lugnt :) skönt. jag har inte så mycker mer att prata om, jo att jag och mamma har bakat sockerkaka förut tills fotbollsmatchen imorgon, som föräldrarna står och säljer åt oss så vi får in pengar till lagkassan, jag packade tills matchen förut så jag slipper göra det imorgon, så jag kan sova längre (a) heh, jag ska lägga upp några nya bilder eftersom det var ett tag sen. sen säger jag hejdå för mig, för snart ska jag kolla på film med mamma, jag vet inte vad filmen heter men jag tror att den går på 3:an eller 4:an. aja, nu kommer lite bilder, kolla & njut! haha puss.




för sööta

haha, idag när vi var hemma hos mig! :$ oseriösa.

det var dom, ha det bra! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: