alvapluslinnea.blogg.se

tell me, what's wrong?

Kategori: Bilder

tjena! idag ska jag inte göra något speciellt, men lite senare ska jag och min familj åka till morfar och fira honom, eftersom han fyllde i onsdags. grattis ♥ så det blir att vara där hela kvällen och bara mysa. så jag kommer nog inte skriva något mer idag. men vi hörs nog mer imorgon!

men gårdagen igår var iallafall väldigt mysig och trevlig som spenderades med tova, efter skolan så drog vi hem till henne. där fikade vi och städade hennes rum, pratade och lyssnade på musik. efter ett tag åkte vi hem till mig, då fotade vi mest, pratade och bara tog det lugnt och mös. tack för dagen tova, det måste verkligen göras om! nu har jag inte så mycket mer att skriva, förrutom att det är världens finaste väder idag! jaja, jag vet inte om jag kommer skriva mer idag. men vi hörs när vi hörs helt enkelt! ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: