alvapluslinnea.blogg.se

Your body is so sexy and it keeps me awake all night long

Kategori: Bilder

hej!

sitter i soffan & kollar på barcelona - osasuna, la liga, vet inte om det är live men whatever. det står iallafall 1-0!
update: såg att shakira satt & kollade på matchen med några spelare som inte var med idag, där på camp nou haha!

idag har jag varit skolan, och med alva. på hemkunskapen skulle jag hyvla ost men då hyvlar jag på min tumme istället så nu har jag ett sött litet lilleskutt plåster där, haha! inget speciellt i skolan annars.

efter skolan drog jag & alva först hem, sedan vidare till ica. där träffade vi vilma, var med henne en stund sedan drog vi hem igen. jag åt & efter det satt vi vid datorn lite men drog hem till henne nästan direkt. hon åt också, därefter drog vi ut igen! träffade patrick, simon, tova & jazze så vi var med dom ett tag! hihi, simme -min & alvas bästavän kan man prata med allt om! tova tog en massa kort så om hon lägger upp dom bjuder jag nog på några.

kom hem runt halv 8, och cyklade iväg 5 minuter senare. skulle till konsum & handla lite till mig & mamma. på hemvägen träffade jag adam & daniel så då stog jag & snackade med dom en stund! kom hem 10 över 8 igen, och kunde äntligen sätta mig i soffan & chilla! nu ska jag göra iordning mig, har superont i magen så ska lägga mig snart..

nu blev det en bok men det får ni leva med hihi, puss! /linnea

min söta tumme, suddig bild men skitsamma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: