alvapluslinnea.blogg.se

Fredag

Kategori: Alva

Jag hade en toppen jul! Fick äta god julmat tre dagar i sträck (lite tjatigt kanske, men det funkade) och så fick jag umgås med min familj och släkt, underbart! Och som ett litet plus i kanten på denna fantastiska jul, så fick jag allt jag hade önskat mig. En perfekt jul! Jag är också sjuk just nu, eller ja, blev det för 4 dagar sen, så det börjar gå mot bättringsvägen! Men det spelar ingen roll, för jag orkar ändå inte göra något annat än att bara vara hemma och mysa just nu. Fast något jag inte kan vänta med som ska bli så kul, är att jag och Linnea ska åka in till Örebro så fort jag blir frisk och gå där hela dagen och ta en riktigt shoppingdag, på rean! Äta lunch där inne också osv.

Det var bara det jag ville säga! Ha det bra. /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: