alvapluslinnea.blogg.se

Hos Moa

Kategori: Alva

Hej alla fina! Just nu sitter jag hemma hos Moa, jag kom hit runt halv sex! Sen jag kom har vi mest pratat, skrattat och ätit. Mys! Nu duschar hon men när hon är klar så ska vi nog antagligen kolla på en film som vi håller på och laddar ner just nu. Jag sover även här inatt också, så jag anländer nog till Hallsberg runt 4 på eftermiddagen imorgon. För jag måste fixa lite med mamma imorgon när jag kommer hem, skinkan ska in i ugnen, vi ska baka knäck och massa annat gott jul-godis. DET kallar jag jul. Att få umgås med världens bästa familj och släkt, äta sig proppmätt på julmat och bara njuta av glädjen som sprids överallt. Man behöver inte köpa hundra paket till varje person, utan det som räknas, tycker jag, är att samla hela familjen/släkten och bara vara tillsammans. Nu blev Moa visst klar, efter ungefär 3 timmar dårå, så nu ska vi sätta igång filmen! Ha det underbart ♥ /Alva   



Kommentarer


Kommentera inlägget här: