alvapluslinnea.blogg.se

12e Februari 2011

Kategori: Bilder

Godmorgon! Jag vaknade tidigt imorse, men låg i sängen ett ganska bra tag till, tills jag gick upp!

Igår var ju jag som sagt med Linnea, som hon redan har skrivit i inlägget här nedan. Vi gjorde allt möjligt, Linnea har skrivit det mesta i sitt inlägg. Men en mycket rolig och bra dag var det iallafall, tack själv för dagen bästa Bill! Vi var mest inne och spelade kort och fikade, tog för det mesta en mydag!
Idag skulle egentligen jag och min pappa åka till Kvarntorpshögen med min kusin Moa och hennes mamma. Men jag skulle bort idag med mamma så det gick inte :( Men ni kommer ju till oss nästa lördag, så då ses vi ju då! Nu ska jag gå ut till köket och äta frukost, efter det ska jag kolla på tv och göra mig klar. Ha en bra lördag allihopa, massa pussar! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: