alvapluslinnea.blogg.se

Aldrig någonsin

Kategori: Bilder

Hej! Hehe, jag är dålig på att blogga just nu.. Men men!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, helt okej. Och så smidiga som jag och Alva är halkar ju båda på vägen hem, eftersom det är sådant skitväder ute. Först smälter snön bort, då blir det slask som fryser till is och så snö på det, kul! Iallafall, jag halkade först, då hjälpte Alva mig upp, och då skulle hon kolla hur halt det var och såklart halkar hon med, då börjar jag skratta och ska hjäpla henne upp, men då halkar jag istället. Hahahaha, så kul var det. Sen följde Alva med mig hem, och då halkar hon en gång till haha. Hemma hos mig kollade vi på Beck - Mannen utan ansikte. Hon gick hem vid 5 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt.

Ska lägga över lite bilder och fixa lite nu, vi hörs. Tjingeling! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: