alvapluslinnea.blogg.se

Bättre sent än aldrig, eller?

Kategori: Bilder

I Söndags var jag i Stockholm med pappa. Han hade lång rast från jobbet där, så jag åkte med honom. Väl inne i Stockholm gick vi runt på stan, var lite på hans hotellrum och åt på Burger King. Jag fick med mig ett linne från H&M och ett halsband och ett par örhängen från Åhlens. Vi åkte dit vid 11 och kom hem runt halv 8, så det blev en lång dag. Men kul var det, skönt att komma bort från denna håla och Stockholm är det alltid kul att åka till. Bjuder på några bilder jag tog där, men jag orkar inte ta kort på det jag köpte men jag hittade linnet på H&M's hemsida.



Ja just det, på vägen hem fick jag sitta i förarhytten. Fast inte i den där föraren satt, utan jag fick den längst bak i tåget, för det var en dubbeldäckare. Så där satt jag själv och åkte baklänges, kändes lite mysko haha.

Linnet.
Sådär, puss! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: