alvapluslinnea.blogg.se

Everything can happen

Kategori: Bilder

Snart åker jag och mamma och handlar, när vi kommer hem ska jag städa mitt rum. Efter det ska jag kolla på film och vid 2-3 tiden kommer kusinen Moa hit. Hon är här under dagen och åker hem på kvällen tror jag, hon skulle egentligen sova här tills imorgon men eftersom jag har cup imorgon passade det inte så bra. Men hon måste sova hos mig någon annan dag på sportlovet iallafall! När hon har åkt hem ska jag nog bara kolla på tv och ta det lugnt. Det blir att lägga sig tidigt ikväll eftersom samlingen är 06.50. Och om vi skulle komma till final är finalen klockan 21.00 så det blir en jätte lång dag! Jag kommer vara helt slut när jag kommer hem, och jag kommer somna på direkten..

På tisdag är det fest hos Jazze, det är rocktema också. Kommer bli jätte roligt! Jag, Linnea och Vilma fixar oss hos någon av oss, sedan drar vi oss vidare till Jazze där hon ska ha festen. Aja, Nu ska jag börja städa på mitt rum. Vi hörs kanske mer ieftermiddag eller så hörs vi ikväll. Ha en bra lördag! ♥ /Alva

Kommentarer

  • ModelBea säger:

    Hej Alla fina läsare!

    Ni kanske har följt min blogg på modelbea förut. Jag har bytt blogg till beich.blogg.se ! Den här bloggen kommer att bli mycket mer personligare och ni kan hänga med på både modelltävlingar och mina träningar + en massa skönhets/tränings tips!



    Har en dagens blogg idag där ni kan tävla om ca 3000 besökare till eran blogg. länken till tävlingen är:



    http://beich.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html



    Hoppas att du får en underbar lördag!

    Kram Bea

    2011-02-19 | 17:53:17
    Bloggadress: http://beich.blogg.se/

Kommentera inlägget här: