alvapluslinnea.blogg.se

Fotbollscup

Kategori: Allmänt

Hej! Jag bloggade ingenting igår pågrund av att jag var på cup hela dagen. Dagen var så jäkla roligt, vi kom på 3:e plats av 13 lag tror jag det var. Skit bra spelat brudar!

Pappa kom ungefär kvart i sju och hämtade mig och Linnea, då åkte vi till samligen och sedan vidare mot Askersund. Våran första match var halv åtta tror jag, det blev lika den matchen. Andra matchen förlorade vi, och dom tre andra matcherna blev det lika på två och så vann vi en match. Och eftersom vi vann den sista matchen, skulle vi få spela om vi skulle komma till finalen eller 3:e eller 4:e plats, och den matchen vi spelade var mot Skyllberg men den förlorade vi med 0-1. Då fick vi spela om en 3:e eller 4:e plats mot Kumla och den vann vi med 1-0. Så vi kom 3:a av 13 lag på hela cupen och Kumla kom då 4:a. Jag har haft så jäkla roligt med er alla hela dagen igår! Matchen vi spelade mot Kumla var den sista matchen, och då var klockan tio över nio på kvällen och den slutade halv tio. Då duschade alla och sedan åkte vi hem till Hallsberg igen. Jag kom hem halv elva, då packade jag upp och fixade mig. Sedan gick jag och lade mig, och jag har sovit så himla skönt inatt! Vaknade klockan tio med världens värk i benen, jag kommer absolut inte gå utanför dörren idag. Bara ligga i soffan, äta och kolla på film. Hoppas ni hade en jätte bra dag igår, för det hade jag. Tack för dagen tjejer! Nu ska jag sätta på en film och äta frukost, vi hörs ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: