alvapluslinnea.blogg.se

2011-01-01

Kategori: Bilder

Hej på er!

Hade ni en bra kväll igår? Det hade jag! Att fira nyår med mina nära och kära är en av de bästa sakerna som finns. God mat är också ett plus såklart! Oxfilé, stekt potatis och så Béarniasesås på det, super gott. Sedan glass och chips under kvällen, pulka åkning med bästavännen och grevinnan och betjänten på TV, kan det bli bättre?

Idag ska jag och min familj till min kusin och hans sambo för att äta lunch där. Mitt kusin barn Elsa är också där såklart, hon är så söt! Det ska bli kul att träffa dem, eftersom jag gör det för sällan. Vi ska vara där klockan 12 och jag sitter fortfarande i pyjamas, så nu ska jag klä på mig och fixa håret.

När vi kommer hem ska jag bara ta det lugnt, så det blir säkert mer uppdatering då. Men ha en bra dag!♥ /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här: