alvapluslinnea.blogg.se

/Alva

Kategori: Bilder

Ojoj, klockan bara rinner iväg! Nyss slutade Top Model och klockan var nyss nio. Jag måste gå och sova nu, måste ju orka upp imorgon bitti. Jag tror jag ska göra ett morgon inlägg då, jag får se om jag hinner. Annars bloggar jag mer när jag kommer hem! Idag har jag inte gjort så mycket, när jag kom hem från skolan åt jag, sedan gjorde jag klart matteläxan tills på onsdag och klockan sex till sju var det fotbollsträning. Super skönt att springa och röra på sig! Och klockan åtta kollade jag på Top Model och nu sitter jag här. Jag ska bara borsta tänderna och borsta håret, sedan lägger jag mig. Jag känner att huvudvärken börjar stiga, så bäst jag hoppar i säng. Sov så gott♥
En bild från skolavslutningen i 6:an ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: