alvapluslinnea.blogg.se

Tips

Kategori: Tips

God morgon. Okej, det kanske är eftermiddag men än så länge är det morgon för mig, jag sitter fortfarande i slarvig toffs och pyjamas. Inte bra! Jag vaknade halv tio imorse tror jag, då gick jag upp och var sugen på en god frukost, så då fixade jag varm choklad och macka. Gott! Och efter frukosten gick jag in till mitt rum igen för att kolla på tv, det var en film på femman. Den heter Cheetah Girls 2 och den var jätte bra! Fast det hade gått en kvart när jag började kolla på den, men resten kollade jag på. Jag ville seriöst att den aldrig skulle ta slut, och jag känner i hela kroppen att den här filmen måste jag köpa. Jag kan berätta lite om den, ni behöver inte läsa.

Det är en Amerikansk komedi från 2006. Tjejerna Galleria, Chanel, Aquanette och Dorinda drömmer om att bli popstjärnor. Tjejerna lyckas övertala "Cheetah-mammorna" Dorothea och Juanita att ta med dem på en " lärorik kulturupplevelse " till Spanien. Det mammorna inte vet är att tjejerna har anmält sig till en stor musikfestival i Barcelona. Tjejernas vistelse i Spanien blir inte konfliktfri. De dras åt olika håll och plötsligt är det kanske inte lika viktigt att vara en " Cheetah Girl ". Nu förstår ni iallafall lite vad den handlar om, jag tyckte den var jätte bra. Den bästa filmen jag har sett hittills och jag ångrar att jag inte såg dom första 15 minuterna, men jag får väl se om den någon annan gång. Det här inlägget tar jag som ett tips, för den här filmen är verkligen värd att tipsa om, jag rekommenderar filmen starkt! ♥ Nu ska jag kolla om det finns någon film på tvn, jag ska ta en sådan här filmdag idag, känner att jag behöver vila upp mig efter allt firande på nyår och julafton. Jag är helt slut. Hej! / Alva


den ser typ disney ut på bilden, men på filmen är det "verkligt"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: