alvapluslinnea.blogg.se

Home dear home

Kategori: Känslor/Åsikter

Dagen har varit grymt rolig, jag älskar verkligen Gustavsvik! Fast det är väldigt skönt att komma hem efter man har varit där också, eftersom det är så himla mycket ljud överallt. Jag och Linnea kom fram ungefär halv elva, sedan dess har vi badat till klockan fem ungefär, så nu är jag så himla trött att jag skulle kunna gå och sova nu på studs. Och det är bara bra att jag är såhär trött för då kan jag somna vid nio-tiden ikväll, så jag orkar upp imorgon. Och jag kommer somna på en gång, det kan jag lova er! Top model börjar ikväll klockan nio, säsong 15 och det ska bli så himla kul. Jag älskar Top model! Efter det ska jag sova, så vi hörs inte mera ikväll. Men jag hoppas att jag hinner höra av mig imorgon när jag kommer hem eller på kvällen, jag får se om jag orkar. Ha en bra kväll! ♥ / Alva


Åh, min söta kissekatt! älskar dig ♥ Och ni måste ju bara hålla med, visst är han inte för söt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: