alvapluslinnea.blogg.se

I'll go my own way

Kategori: Bilder

Hej!

Vet ni vad? Jag är fortfarande frisk! Så jag blir nog inte sjuk nu, skönt! Men jag har sovit dåligt i natt, eftersom jag var så orolig att bli sjuk tog det ett tag för mig att somna! Men det är ju några dagar kvar på lovet så jag kommer nog ikapp med sömnen!

Idag händer inte ett skit, som det inte har gjort på 3 dagar.. Kul att vännerna inte har tid att vara med mig. Men jag får väl hitta på något själv..

Jo just det, en sak händer idag! Min käre bror fyller hela 17 år! Grattis♥ Vi skulle egentligen haft kalas för honom idag men eftersom mamma och pappa nyss var magsjuka är det inte någon speciellt bra idé. Så nu är han på i Örebro med nån kompis istället!

Bloggar mer senare. /Linnea


Hoppas du får en bra dag ändå brorsan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: