alvapluslinnea.blogg.se

Kärleken föds, kärleken dör

Kategori: Bilder

Tjenare! Det blev tyvärr ingen Marieberg idag, pågrund av ett skäl. Inget allvarligt eller så, men orkar bara inte skriva det här just nu. Men det spelade ändå ingen så stor roll, för det var ingenting jag behövde, men det är ju alltid roligt att kolla vad det finns i olika affärer. Något kan man ju alltid hitta! Så det blev en hemmadag för mig idag, riktigt skönt har det varit. Åkte till Linnea en stund också, vi kollade på en film och pratade. Under kvällen har jag mest myst med mamma. Vi har druckit te och kollat på handboll, det var ju Svergie - Kroatien. Svergie vann också, dom är grymma! Jag har tillochmed hunnit städat min garderob, jag har ändrat om väldigt mycket. Jag blev iallafall jätte nöjd! Har dessutom också hunnit att baka, mamma och jag gjorde hallongrottor. Smaskigt!

Nu ska jag plugga in det sista tills imorgon, sedan ska jag kolla lite på tv med mamma. Och efter det gå och lägga mig, vi har sovmorgon imorgon, börjar klockan nio. Nu ska jag fortsätta mysa♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: