alvapluslinnea.blogg.se

Med eller utan dig

Kategori: Bilder

Hej! Riktigt dålig uppdatering av mig de senaste dagarna, jag vet.. Har bara inte orkat blogga!

Fredag: Skola, fick sluta en timme tidigare för att min tyskalärare var sjuk. Var med Alva hela dagen, sedan mys hemma på kvällen.

Lördag: Åkte till Julia i Östansjö med Alva runt halv 12, kom dit vid 12 och var hemma klockan 7. Vi spelade Buzz, bakade en misslyckad kladdkaka, var ute, åkte spark ("spade" som jag säger), hoppad i hö, åt godis och hälsade på Julias kanin Emma som vi döpte om till Emma Snuffe Junior. När jag kom hem åt jag, sedan följde Alva med mig till konsum där jag köpte Shampoo och godis. Kollade på TV och satt vid datorn resten av kvällen. Bra dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare! /Linnea


En mobilbild från igår, skulle ta på solnedgången för den var jätte rosa! Men som ni ser på bilden blev den orange/gul..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: