alvapluslinnea.blogg.se

Mysdag

Kategori: Känslor/Åsikter

Hej bloggen!

Igår kom jag hem från Moa, pappa kom och hämtade vid åtta tiden, så vi kom hem ungefär vid kvart i nio. Då packade jag upp alla mina saker och satte mig i soffan och kollade på James Bond med mamma. Och jag har fått massa kläder av Moa som hon inte ville ha kvar längre, jätte snyggt alltihop! Tack Moa, du är bäst ♥ Och det har varit super kul båda dagarna jag har varit där, vi har kollat på film, ätit, skrattat, sovit och mycket, mycket mer! Vi kollade på The Girl Next Door och The Uninvited, den första var väl sådär men den andra var super bra. Och eftersom jag och Moa somnade klockan halv fyra den natten jag sov där och sen sov vi till halv tolv, så gick jag och la mig kvart över tio igår kväll och jag vaknade halv elva imorse, så nu är jag utvilad efter 12 timmar och en kvarts sömn. Det var super skönt att få sova ut ordentligt. Men nu ska jag äta lunch och senare ska jag kolla på King Kong som går på tv:n, jag hör väl av mig senare ikväll eller på eftermiddagen. Jag kan inte lova något ♥ / Alva


Super bra film! Min och Moas favorit ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: