alvapluslinnea.blogg.se

Redan hemma

Kategori: Allmänt

Ja, det stämmer faktiskt. Jag är redan hemma! Det blev ingen shopping idag till Marieberg eller stan, för varken mamma eller jag orkade åka in dit idag, det är ju rena kaoset där på lördagar! Så vi brummade iväg med bilen in till Kumla istället och tog en mysig fika på Sveas. Tog bara en festis och ett vaniljhjärta. Mums! Efter det åkte vi till andra sidan och gick inne på Maxi ett bra tag. Men jag hittade inget specillet, fast ganska mycket godis till kvällen fick jag allt med mig! Eftersom jag kom hem tidigare än jag trodde så tänkte jag ringa Linnea och fråga om vi kunde hitta på något, men jag läste på hennes inlägg att hon skulle kolla på film och vara hemma, så jag får väl antagligen också göra det resten av dagen, tråkigt eftersom vi inte kan vara på hela helgen :( Aja, ska läsa lite nu. Vi hörs! ♥ / Alva

Kommentarer

  • ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt säger:

    Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

    2011-01-15 | 16:30:30
    Bloggadress: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: