alvapluslinnea.blogg.se

Hemskt är bara förnamnet

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag tror alla redan vet vad som hände i Norge häromdagen, att MINST 93 ungdomar blev ihjälskjutna av en jävla terrorist. Alla försökte att bara springa det fortaste dom bara kunde ner till det iskalla havet för att simma ifrån skräck-ön. Dom fick gömma sig bakom klippor för att inte bli träffade. USCH säger jag bara. Och han stod också och log också när han skjöt, tjoade en massa glädjerop och log när han hade blivit gripen. Han var tillochmed påväg att skjuta en kille, men blev hejdad av att killen sa "Snälla, skjut mig inte" Och det gjorde han inte heller, men stackars killen, han fick ligga där helt skräckslagen och se sina kompisar bli skjutna. Alltså, en sån här människa är sjuk, hur man kan göra så mot folk. Jag får ont i magen när jag ser på tv på Nyheterna, där dom visar alla personer som kommer ner till stan för att lägga ner en massa blommor och tända en massa ljus för dom som dom har förlorat, en familjemedlem eller bara en vän, eller också bara visa sorg för andras skull. Alla står och gråter, alla är livrädda. Men hela Sverige stöttar er!

Iförmiddags var det även en tyst minut för fina Norge, vi alla tänker på er, det ska ni veta ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: