alvapluslinnea.blogg.se

Kärleken förde oss samman

Kategori: Musik

Ni måste lyssna på den här låten, Justin Nozuka – After Tonight. Jag älskar den!

Iförrgår och igår var jag som sagt med Linnea, i söndags så pratade vi mest eftersom vi inte hade setts på 6 dagar. Och så vi var hemma hos både henne och mig och tog det lugnt! Igår så tog vi för det mesta lugnt då med, vi kollade på tv och film, cyklade till Biblioteket en snabbis på förmiddagen och så köpte vi gottisaker på kvällen och sen så åkte vi som vanligt till vårat ställe. Love you! Idag sov jag till 10, gick upp och åt frukost och gjorde mig klar. Efter lunchen idag, runt 1 eller 2 så ska jag åka ut till Moa och sova där tills imorgon, vi ska antagligen åka till Lillsjön och bada där efter att hennes mamma kommer hem från jobbet för hon ska också med. Det ska bli roligt att åka dit! Nu ska jag äta och sen byta om, jag skriver mer när jag har tid! Ha det bra ♥ Puss! /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: