alvapluslinnea.blogg.se

Mitt i Sverige, det är där jag bor, hur tråkigt som helst

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag ska egentligen sova nu, för det blev sent inatt och det behöver jag ta igen, men jag vill bara slänga in ett snabbt inlägg här. Jag kom hem redan igår från Falkenberg faktiskt, för vi ville åka tidigare, orkar inte förklara varför! Men vi hann med allt vi ville göra och veckan har varit helt underbar med familjen! Någon dag snart ska jag försöka få ihop lite bilder och lite text om veckan, men det får bli när jag har tid.

Idag var det tänkt att jag skulle få sova ut, eftersom det blev sent inatt som sagt, men då väcker pappa mig klockan 10 och säger att jag ska med farmor, min faster, Alva och hennes farmor på marken i Mullhyttan (eller Myllhuttan som jag säger). Det ville jag såklart, så det var bara för mig att gå upp för kvart i 11 skulle farmor hämta upp mig! Väl på marken skulle vi träffa Moa och Marie, så halva dagen har jag, Alva och Moa gått runt där och inte hittat någonting! Bara gått, halva dagen, och jag var ju sååå pigg också! Haha, men väldigt roligt var det iallafall! Tack för dagen allesammans.

Dags för sängen, pöss. /Linnea


Från Elfsborg - ÖSK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: