alvapluslinnea.blogg.se

All the things she said

Kategori: Allmänt

Godkväll! I torsdag var jag med Linnea och Vilma, vi var hemma hos Vilma hela dagen eftersom hon har pool. Vi låg ute hela tiden och bara hade det soft. Doppade oss många gånger då solen kom fram och solade emellan åt. Skönt! Snackade och skrattade en hel del också! Och idag, har jag varit med världens finaste bästavän. Vi har kollat på tv, fikat och bara mysit inne hela dagen eftersom det har varit ett väldigt trist väder ute. Men det har varit kul ändå! Skönt att bara slappa. Och tack för dagen min fina!

Just nu sitter jag och käkar honungsmelon, mums! Samtidigt som jag längtar så jag spricker tills på onsdag, då blir det Talangen med Linnea och Vilma. På dagen ska vi nog bada i Vilmas pool igen och bara chilla. Senare på kvällen är det ju som sagt Talangen och efter det sover jag och Linnea över hos Vilma. Trevligt! Nu ska jag fortsätta att sysslesätta mig med att pilla och ändra om på mina spotify listor, det tar sin lilla tid! Ha en fortsatt mysig fredagskväll. Xx /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: