alvapluslinnea.blogg.se

Ändring i bloggen

Kategori: Alva

Hej! Jag kom hem för en liten stund sedan, jag och Linnea har varit och hälsat på några bekanta till våra föräldrar. Vi kom dit vid halv åtta och har suttit för det mesta ute på deras altan med en massa filtar runt om oss och druckit cola, te och ätit fikabröd. Mumsigt! Åkte därifrån för en halv timme sen ungefär, när jag kom hem böt jag om till myskläder och satte mig här.

Ni kanske också har sett att vi har ändrat om lite i bloggen, jag tyckte det blev jätte bra! Färgerna passar oss, vitt och rosa. Så det duger tills vi får till en header och kanske ändrar en annan design också. Och om ni inte kan se det nya, så tryck på F5. Och så har vi även 2 nya Kategorier också, den ena heter "Alva" Och den andra heter "Linnea" För ibland kanske vi inte orkar skriva " /Alva eller /Linnea " I slutet av varje inlägg, så då får ni kolla på Kategorin vem som har skrivit vad. Men vi kan även skriva tex " /Alva " i slutet på ett inlägg, men ändå använda "Alva" som Kategori. Ganska smart va? Jaja, nu ska jag sluta skriva, men jag lovar att jag skriver mer imorgon på förmiddagen eller på eftermiddagen. För vid halv sju imorgon kväll åker jag till Moa och sover där en natt, kuuul! Hoppas ni har det bra ♥ Puzz. /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: