alvapluslinnea.blogg.se

Down

Kategori: Bilder

Åh så tråkigt det var att säga hejdå till alla söta barn. Det känns både skönt och ledsamt på samma gång, det känns skönt för att slippa skriken och alla tårar ett tag och ha det lite lugnt, men ändå kommer det kännas tomt för nu är det inga barn som skriker, gråter, slåss, springer, äter, pysslar och sover.. Men det var iallafall super kul att praoa på det dagiset i 3 dagar. Men man blir trött efter alla dom här dagarna, men det kunde faktiskt inte ha blivit bättre!

Lite senare som sagt är det fotbollsträning. Gött! Efter träningen blir det dusch och tv. Och imorgon blir det att gå tillbaka till skolan igen, nu är det bara imorgon och på måndag kvar som vi går i 7:an, för sen på tisdag slutar vi! (Det känns lite fuskigt att vi slutar på tisdag, för min kusin slutar idag!!) Men aja, det är skönt att dagen snart är här iallafall! Nu ska jag göra annat ♥ Xoxo! /Alva

Kommentarer

  • jessica säger:

    tack <3

    2011-06-09 | 17:19:27
    Bloggadress: http://eenjessica.blogg.se/
  • Lovisa & Lovisa 13 år säger:

    sv: Absolut! SKICKA BILDER DÅ :D <3 kram

    2011-06-09 | 19:54:18
    Bloggadress: http://typisktloviisa.blogg.se/
  • moa säger:

    hahahahaha, ääägda, vi slutade idddaggg! :D haha, nämmen :d.



    sv; Nä det är den inte :(, den är till för ''nöjen'' säger mina päron haha xd. Det är DOM som ska köpa kläder tíll oss, inte vi själva säger iaf mamma. Hon tycker inte vi ska lägga ut våran månadspeng på sånt. Näe min garderob är inte alls proppfull.. förresten är typ alla mina kläder skitfula, så det är därför jag bara använder hälften av det haha! men jajaja, gris.. pusss! ♥♥♥

    2011-06-09 | 22:23:06
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: