alvapluslinnea.blogg.se

En regning söndag

Kategori: Bilder

Idag är det regnigt ute, så då blir det att ligga inne och kolla på tv/film hela dagen tills ikväll, då jag åker till Moa. Längtar för fullt! Jag kommer hem imorgon kväll, så uppdatering kommer inte gå uppåt precis, så jag antar nog att vi får höras imorgon. För idag är jag upptagen, om jag inte slänger in något på eftermiddagen idag så att säga.

Ja, vad finns det mer att skriva? Jag är fortfarande trött, även fast jag vilade hela dagen igår och sov 11 timmar inatt. När vi var och hälsade på Erik och Lena igår, så snubblade jag och nästan ramlade när jag gick. Konstigt? Haha, man kanske också blir ganska trött när det är sånt här tråkigt väder, när det bara regnar och regnar.. Men mysigt är det iallafall! Nu ska jag duscha och efter det lägga mig framför tv:n igen och bara ligga och glo på något. Man kan ju iallafall alltid hoppas att det går någon bra film! Okej, bara för att jag skrev sådär kommer det säkert inte finnas ett dugg bra. Vi höres! /Alva
HAHAHAHAHA, förlåt Linnea! Jag såg att bilden fanns i arkivet, så jag var bara tvungen att lägga upp den! Föööööör fin bild alltså ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: