alvapluslinnea.blogg.se

Frozen

Kategori: Bilder

Godmorgon! Igår som sagt så hade jag och Linnea en liten myskväll med film och massa gott. Filmen vi såg hette Frozen och var jäkligt bra! Såhär var informationen om filmen om ni vill veta "Det som först visar sig vara en vanlig dag i skidbacken blir till en mardröm, när tre skidåkare fastnar i skidliften. Blir de tvungna att välja mellan liv och död.." Den var iallafall jätte spännande! Och när vi hade kollat klart på filmen, vid 10 ungefär, då åkte jag hem till mig. Jag var så jäkla trött igår så jag gick och lade mig i sängen skapligt tidigt. Efter alla läxor och prov i skolan, man är verkligen utmattad. Så det var skönt att sova ut tills nu då ungefär. Nej, nu är jag hungrig så nu blir det frukost! Ha en bra torsdag allesammans ♥ / Alva
Där fick ni 3 små-bilder från helgen med Moa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: