alvapluslinnea.blogg.se

Gaaalen dag

Kategori: Känslor/Åsikter

Alva åkte nyss hem. Och som sagt, dagen har varit galen. Jag har skrattat tills krampen i magen har tagit över, haha! Vi har kollat på film av lite läskigare slag, The Descent 2, eller Instängd 2 som den heter på svenska. Alva kanske kan lägga upp en trailer på den sen, för youtube krånglar för mig (?) Pratat, skrattat, ätit godis och chips har vi också gjort.

Men det jag inte orkar med längre är våran svenska, när vi dampar och gör fula miner, klappar det hårdaste vi kan så att min mamma undrar vad i hela friden som pågår, sjunger konstiga sånger, skriker så att hela grannskapet hör och massa annat. Varje dag blir aldrig sig lik i den där klantens närhet.. Men jag släpper henne aldrig vad som än händer! Världens bästa vän, helt seriöst.
/Linnea
(Tiden går så sjukt, sjukt, sjuuukt fort, det där var snart 2 år sedan. Tiden går för fort. Jag vill inte växa upp. Usch.)
Du är helt CRAZY, men jag älskar dig iallafall ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: