alvapluslinnea.blogg.se

Helt slut

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut efter en galen och en super rolig kväll med Linnea och Vilma i Örebro! Det var det roligaste discot på väldigt länge. Och så kul har man inte haft på ett tag. Verkligen en värd kväll att minnas så kul som vi hade! Det här kommer vi aldrig att glömma. Vill tillbaka nu! ♥ Men vi kom hem till Vilma runt halv 1 igår kväll/natt, då låg vi och pratade om en massa tills klockan blev halv 3 tror jag? Då gjorde vi oss iordning för att gå och lägga oss. Men jag och Linnea kunde inte somna förens klockan 5 ungefär, eftersom det var trångt och varmt. Haha! Sen vaknade vi upp och jag trodde klockan var 8 typ, men hon var nästan 1 på eftermiddagen så då gick vi upp och åt frukost. Jag kom hem för en stund sedan och jag är helt slut. Har ingen ork till någonting, jag måste packa upp väskan men det orkar jag inte. Städa orkar jag inte heller och ikväll har jag fotbollsträning. Åh, jag orkar inte! Jag är så jäkla trött.. Nej, nu ska jag iallafall städa rummet även fast jag inte orkar. Annars kommer det bli en väldigt KATASTROF senare så det är väl lika bra att ta det nu medans det inte är så mycket att städa. Vi hörs mer imorgon! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: