alvapluslinnea.blogg.se

Jag sluter mina ögon och drömmer mig bort till det bättre, som inte existerar

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag måste verkligen sluta kolla i gamla arkiv här på bloggen! Vi har ju haft den här bloggen i över ett år, och när jag läser gamla inlägg (det kan vara från Januari i år, Maj förra året osv) kommer en massa känslor upp. Och jag funderar på vad jag skulle kunna gjort bättre, jag blickar aldrig framåt i livet utan grubblar bara över dagar som var. Haha, dags att ta tag i det här och leva ut? Ta tagen som den kommer? Jag tror det. Och därför ska jag nog ta en paus från datorn, för det är där alla minnen finns samlade. Haha, jag hatar egentligen sånt här känslosnack, men det behövs ibland! Fast man vet aldrig om en blogg paus håller, för jag kanske sätter mig ikväll, imorgon eller vad som helst. Eller om en månad om man tänker långt. Men i veckan så är det iallafall skolavslutning och början på sommarlovet. Så då ska man väl försöka göra någonting bra av den?

Nu ska jag ta en springtur och rensa huvudet lite, efter det är jag klart värd en pizza! Vi hörs när vi hörs, ta hand om er :) /Linnea


(Döda mig inte Maja) Vi bjuuuuder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: